Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

•  Objednávku, kterou obdržíme, ověříme a potvrdíme dodací dobu telefonicky nebo e-mailem.

•  Oboustranně potvrzená objednávka je považována za závaznou.

•  Zboží zasíláme v České republice Českou poštou  a DPD  

•  Zboží zasíláme na Slovensko pouze Českou poštou

•  Výše poštovného:


   Česká pošta - dobírka Obchodní balík 120 Kč vč. DPH  CZ
   Česká pošta - Doprava zdarma (při nákupu nad 15000Kč)


   Česká pošta - dobírka Obchodní balík 320 Kč vč. DPH  SK
   Česká pošta - Doprava zdarma (při nákupu nad 15000Kč)


   DPD balíkovou službou - dobírka 119 Kč vč. DPH  CZ
   DPD balíkovou službou - Doprava zdarma (při nákupu nad 15000Kč)


                 Balíkovou službou

1
. SMS-email avizace den před doručením
   V den odeslání vám přijde email a SMS o doručení zakázky druhý den "bylo-li v objednávce uvedeno číslo na mobilní telefon".
2. Možnost ověření předpokládaného času doručení na webu
   Na základě čísla zásilky v emailu zjistíte předpokládaný čas doručení ve vaší lokalitě.
3. Volání řidiče v den doručení
   V den doručení se Vám ozve řidič ohledně doručení zásilky (bylo-li v objednávce uvedeno číslo na mobilní telefon).
4. Avizace v případě neúspěšného pokusu o doručení
   V případě nedoručení u vás řidič zanechá oznámení o zásilce s číslem.
5. Změna adresy/termínu
   Adresu doručovaného balíku můžete kdykoliv změnit.
6. Možnost sledování pohybu zásilky na internetu
   Podle čísla zásilky můžete zjistit, kde se váš balík právě nachází


 •  Zboží je možné osobně odebrat v prodejně v otevírací době. Zboží také zasíláme poštou nebo balíkovou službou DPD. Způsob odběru zboží zvolíte v     objednávkovém formuláři. Doprava DPD znamená, že balík bude doručen následující den po odeslání. Nejdříve tedy druhý den po objednání zboží nebo obdržení platby předem, protože službu musíme den před odesláním objednat u přepravce. O to, kdy zboží budeme moci odeslat vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.Dodací lhůta se pohybuje od 2 do 4 dnů u zboží, které je skladem. V případě, že je zboží ve velkoobchodním skladu, je dodací lhůta 3-7dnů. Pokud je zboží v ČR nedostupné, je dodací lhůta až 1 měsíc. V případě, že zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

•  Zboží posíláme jako křehké.

•  Hvězdářské dalekohledy posíláme výhradně balíkovou službou DPD.

•  Hvězdářské dalekohledy posíláme Českou poštou.

•  Při objednání některých dražších výrobků "Astronomických dalekohledů", které nemáme běžně skladem, můžete být požádáni o složení zálohy.

•  Osobní data, která nám sdělíte, budou sloužit výhradně pro potřeby vyřízení objednávky naší firmou a v žádném případě a za žádných okolností nebudou poskytována třetím osobám.

•  Osobní odběr je možný. Před dokončením objednávky zvolte způsob dopravy na "osobní odběr". Budeme Vás kontaktovat v okamžiku kdy pro Vás bude zboží přichystáno. Platit můžete v hotovosti nebo prostřednictvím platebních karet: MasterCard, EuroCard, Maestro, MasterCard Electronic, Diners Club, American Express, VISA, VISA Electron, V Pay, JCB

•  V případě osobního odběru Vám samozřejmě neúčtujeme poštovné.

•  Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami.


•  Reklamace
1. Na zboží poskytujeme zákonem stanovenou záruční lhůtu. 
2. Pokud to charakter zboží vyžaduje, je k němu vždy vydán záruční list platný v České republice s vyznačenou záruční lhůtou. 
3. Při převzetí zboží od přepravní společnosti co nejdříve proveďte kontrolu kompletnosti a nepoškozenosti. V případě nejasností nás co nejdříve kontaktujte.  Reklamace na nekompletnost dodávky a poškození zboží během doručení, které budou naší firmě nahlášeny později, nebudeme již moci odpovídajícím způsobem vyřešit. 
4. Reklamace v záruční lhůtě se nevztahuje na vady zboží způsobené 
•  neodborným používáním v rozporu s návodem k použití
•  mechanickým poškozením a opotřebením
•  živelnými pohromami ( vodou, ohněm, bleskem, větrem) nebo havárií
5. Reklamace na počítačové programy se vztahuje pouze na nečitelnost nosiče. Okamžikem odstranění ochranných prostředků (uzavřený obal, pečeť…) se stáváte oprávněným vlastníkem licence programového produktu a nelze již uplatnit vrácení produktu. 
6. Při reklamaci zboží nás prosím nejprve kontaktujte – u kvalitních výrobků renomovaných firem lze leckdy mnohé vyřešit bez zbytečného zasílání, kdy hrozí riziko poškození vlivem přepravy.
7. Pokud dojde k závadě na dodaném zboží v záruční době vyřizují opravy záruční servisy, které jsou dovozcem k těmto opravám autorizovány. Seznam záručních servisů je přibalen k výrobkům. "bod.8" Pokud se s reklamací chcete obrátit přímo na nás můžete tak samozřejmě učinit, je však třeba počítat s tím, že se v tomto případě doba na vyřízení reklamace o něco prodlouží. V žádném případě nám zboží neposílejte na dobírku, zboží nepřevezmeme a zásilka se Vám vrátí zpět. Nejdříve je nutné nás kontaktovat a dohodnout se na způsobu předání zboží. Je také třeba, zevrubně popsat v čem se závada projevuje. Pokud bude reklamace oprávněná, nebudeme Vám účtovat žádné další poplatky jako poštovné a balné. O oprávněnosti reklamace rozhodne autorizovaný servis. 
8. Pokud budete posílat zboží zpět naší firmě, zašlete veškeré doklady sloužící k ověření o nabytí zboží, jako je doklad o koupi a záruční list (pokud je ke zboží dodáván). Výrobek zašlete (nejlépe v originálním obalu) takovým způsobem, aby nedošlo k jeho poškození při převozu. K zásilce přidejte stručný popis závady, příslušenství nutné k ověření závady a kontaktní informace (telefon, adresu, e-mail). Reklamace nezasílejte dobírkou, reklamace zasílané dobírkou nebudou přijaty. Splněním těchto požadavků předejdete zbytečným komplikacím v řešení reklamace. Náklady na přepravu zpět k zákazníkovi u oprávněné reklamace hradí firma Foto optika Jan Pazdera. Zákazník nemá nárok na refundaci nákladů na dopravu zboží zpět k prodejci nebo do servisního střediska či servisní sběrny.
 9. Po obdržení reklamace Vás budeme ihned kontaktovat a navrhneme způsob vyřízení. Ve sporných případech máme lhůtu 30 dnů na vyřízení reklamace. 
10. Reklamace dle charakteru závady a zboží budou řešeny buď opravou v autorizovaném servisu, výměnou za nové zboží nebo vrácením peněz. 
11. Prodávající firma nepřebírá odpovědnost za škody plynoucí z provozu zboží, funkčních vlastností a škod z neodborné manipulace a škod způsobených vnějšími událostmi. Na vady tohoto druhu se také nevztahuje poskytnutá záruka.

•  Vrácení zboží 
1. Na vrácení zboží bez udání důvodu má spotřebitel v souladu s novelou č. 367/2000 Sb. zákona 40/1964 Sb. (Občanský zákoník) o Spotřebitelských   smlouvách, právo pouze při uzavírání kupní smlouvy na dálku. V tomto případě nás prosím kontaktujte. 
2. Vrácení zboží dle bodu 1. lze provést do 14 dnů od převzetí zboží. 
3. Vrácení zboží lze provést zasláním zboží zpět naší firmě ve formě cenného balíku nebo osobně (dobírky nebudou přijímány). Vrátit lze zboží, pokud splní níže uvedené podmínky:
•  Zboží nesmí být dodané na základě speciální objednávky s úpravami podle individuálních požadavků zákazníka.
•  Zboží nesmí jevit známky použití, pokud možno včetně originálního obalu a s veškerým dodávaným příslušenstvím.
•  Součástí vráceného zboží musí být také veškeré dodané doklady. Zejména doklad o koupi (účtenka nebo faktura), záruční list (pokud byl na zboží vydán), doklad o zaplacení dobírky (pokud byla použita) a všechny, i originální, návody k použití.
•  Počítačové programy dodávané jako součást zboží musí mít neporušený originální obal nebo pečeť.
•  Na počítačové programy vrácené v porušených originálních obalech nelze uplatnit nárok na vrácení.
•  Vrácení kupní ceny za zboží bude provedeno po ověření kompletnosti a funkčnosti zboží na bankovní účet zákazníka do 30 dnů.

Vyhledávání

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.